dålig uppdatering!

ja som Emas säger, så har jag vart väldigt dålig på att uppdatera bloggen, vilket jag också kan hålla med om att jag har varit, men jag har varken haft tid eller någon speciell lust med det den här veckan. Så här kommer en snabb uppdatering om veckan! :)

Måndag: Spelade in alla scener till Avatar filmen med Sandra, Nathalie, Emma & John, gick bra, hann allt på 40 minuter ;o Det var även varmt och fint väder hela dagen, mycket sol och sånt gillas stort! Drog in på gårn och hängde med allt folk som vanligt! :)

Tisdag: Redigerade Avatar-filmen hela dagen, spelade upp den för alla i klassen, den var väl inte bäst av alla, men kul hade vi! Va inte på lika bra humör, men iaf. Va inne i malmköping på kvällen, det regnade somfan så vi satt nere hos tobias rosengren allihopa, sen drog vi upp och satte oss vid banken och bara chillade :>

Onsdag: Hade kort onsdag, bellz följde med mig hem och vi bakade 4 st jävla kladdkakor, varav två skulle med till skolan eftersom vi hade öppet-hus kväll, men en blev så dålig så den käkade jag bella och emma upp (a) Skulle haft 2 st 30 minuters lektioner på kvällen, men orkade inte det så kollade på esteterna i matsalen när dom repade istället. Lyssnade på deras konsert, sen drog jag hem typ :)

Torsdag: skola sedan åkte jag in till gårn på kvällen, sov hos melinda (:

Fredag: Var ledig eftersom jag var i skolan i onsdags-kväll, så åkte från malmköping runt 12, åkte till sparreholm typ vid 4 med min syster, åkte hem till bellz och lekte med henne och emma, sen drog vi ner till fotbollsplanen och skulle spela brännboll, dunker - sparreholm, men det regnade så vi ville inte :( så vi drack där nere, sen upp och käka kebab på kiosken, sen vann dunker över sparreholm med 16 poäng! Sen kom melinda och vi 4 drog in till malm, mötte upp allt folk, satt och drack lite, vart massa knas med ett par stycken, men det löste väl sig någolunda. 

Lördag: Åkte hem från malmköping vid typ 2, hade då träffat Jussi och Nathiz en stund, käkade och duschade, sen åkte jag in vid 5, mötte nathoz vid gårn och hade barnkalas för Tessan's dotter där, gick bra haha, ströp inte en enda ung-jävel! :d Sen efter det drog vi och mötte bellz & sandra, sen kom erik, william och stefan en stund. 

Nu är jag hemma, sitter i min soffa och lyssnar på musik, käkar mina sourcream & onion chips & dricker cola. Funderar på om jag ska städa mitt rum eller inte, det ser ut som ett bomb-ned-slag, och jag skojjar inte, vattenpips aska över hela bordet, kläder på soffan och golvet, skymtar min gitarr under lite kläder på golvet också, rullgardin/gardiner/gardinstång i sängen, fönsterlampan på golvet bredvid en colaflaska, nej fytusan!
vill också passa på och säga grattis till aylinbabe och jocke på deras 1-årsdag idag också!

Owl City - vanilla twilight , underbart bra låt!
& bilder från valborg kommer snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0