sen uppdatering.

var som sagt i eskilstuna idag, handlade lite kläder & skor. Bilder kommer upp! När jag kom hem så käkade jag med familjen, sen fick jag skjuts av mamma in till malmköping där jag sen gick till sandru, där var även bellz & melinda, dom kilade och jag och sandra drog till gårn. Satt där och pratade, sen kom winny & mibo en stund, hälsade på dom och pratade lite, sen så åkte jag och sandra till dunker, jag hem och hon till jimmy. Har som ni kanske ser även hunnit mer att byta ut headern, har lite problem, ska sitta ett tag till och försöka på upp allting lite grann. Just ja, träffade även calle i min klass inne på stadium, han hade piercat septum, as nice! Skulle även köpa ett par skor på stadium, såklart var det en herr modell som börjar på storlek 39.. det suger att har 37-38 haha. Här kommer bilderna!


en lila hoodie

en regnbågsfärgad hoodie. & yes jag har målarfärg i ansiktet.

två par tygskor, kunde inte välja om jag ville ha dom turkosa eller lila,
så det fick bli båda två! köpte lite annat tjafs också, men det orkar
jag varken skriva eller ta kort på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0