fredagsmys?!

sitter här i min soffa, lyssnar på musik, chattar och spelar gitarr om vart annat. Funderar på hur det blir imorn, ska som sagt åka på parta i stjärnhov, fira Mollie & Jea, men först blire det förfest med Samir & Emma i flen! Sen hämtar min bästaste storebror oss, och kör oss till stjärnhov, där festar vi gärnet sen med drygt 40 pers till! AWESUM! Vad händer ikväll? vilka drar till gårn? Ska man dra sig över till emmababy om det blir part-hey där? Sitta hemma och glo? Lana? bra fråga där! Nu måste jag tvätta kläder så dom är torra tills imorn! slänger in ett par bilder också! just ja, tänkte också meddela att min blogg blivit godkänd av videofyme, så om bara ett par minuter kommer min och sandras första videoblogg upp här! kyss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0