emmababy, bästa vän.


Du är fin som är, när du står med mig här.
Gör dig inte en massa extra besvär. Utan var den du e, och så ska du få se. 
Du är värt allt som livet kan ge! 


Varje liten sak som du gör. Varje litet ord som jag hör. 
Får mig att förstå, 
att en vän som är så. Är det finaste någon kan få.


Alla har nog gått bra, nått som andra vill ha, även om det inte känns så var dag!
Det är upp till dig, och även till mig. Vi ser till att allt ordnar sig


Varje liten sak som du gör. Varje litet ord som jag hör. 
Får mig att förstå, 
att en vän som är så. Är det finaste någon kan få.


Sprid glädje och du får dubbelt upp. Älska och du förstår!


Varje liten sak som du gör. Varje litet ord som jag hör. 
Får mig att förstå, 
att en vän som är så. Är det finaste någon kan få.

från vaggan till graven,
jag älskar dig emma jansson,
babyboo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0