part-hey


på skolavslutningen åkte jag & emma med min bror till
katrineholm och hämtade upp dom här två! 
Hea & Jesper följde med ner till Udden,
det var väl inte ett sånt jävla drag där som det
brukar vara tycker jag.. Många som inte kan hantera
alkohol och blir stört fulla & spyr och vet inte vafan
dom håller på med, nej sånna tycker jag bara förstör
allt.. blev iaf tagen av snuten som hällde ut mina två
sista öl, men det gjorde inte så mycket, dom var
trevliga iaf :) Sen typ runt 12 åkte H & J med hem
till mig, drack lite mer, lyssnade på musik, snackade
chillade osv, fick ligga och klia Hea på ryggen i typ
100 år haha.. Men iaf, dom åkte med min bror
till Flen vid 6 tiden dagen efter och tog bussen till kholm,

det var sjukt roligt att träffa dom, haha jajjemen! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0