klassredan 31 maj - 1 juni 2010 med 9b.



orkar inte lägga upp alla bilder från klassresan här,
dom ligger uppe på facebook, sök på "pernilla carlsson"
och lägg till mig som vän där :)

Bodaborg var för övrigt hur kul som helst! Jag fick
dagen till ära vara lagkapten till mitt lag som hette
Team Röd ;) Det var jag, aylin, Albin & Bilboo.
Vi fick ihop 6 stämplar, men det var roligt, och det
tycker iaf jag var det viktigaste! Taco-buffén var ju
svin god den med, och bullarna osv. När klassen
kom till Talavid satte vi upp tälten och började sedan
grilla hamburgare (& korv :s), och jag hade såklart
med mig kött! fläskkotlett fifääään! svin gott. 
Sen satt vi och pratade runt elden, spelade gitarr
(som D-strängen gick av på i bussen..) och sjöng,
grillade marsmellows och bara hade det allmänt mysigt.

Jah & Emma åkte dock hem klockan 1,
Vilket var lite synd, emma hade svin-ont i magen
och jag hostade som en gud. Men det var en
riktigt trevlig resa anyway! kommer verkligen
att sakna alla sen :(

OVER AND OUT, PEACE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0