helgen;

Fredag: Marcus och jag åkte in till skolan på morgonen, följde honom till stationen och han åkte hem, hade mentorstid som vanligt, tränade på spexet en timme, sen hade jag NO en timme, träslöjd, lunch sen NO en timme igen. Åkte hem vid 1, fixade mig osv, åkte till eskilstuna med mamma, lizelotte, joel och linus, köpte ett linne, ett nagellack (haha) och en skjorta till skolavslutningen, bilder kommer! Hann inte åka till flen, så drog med björne, alex, henry och martin till strömshammar och grillade, sen kom emma, lill-tobbe, alex, bella, william, melinda & stefan också, chillade grillade osv, sen kom min bror nichlas och jocke dit, snackade chillade mera, sen skulle dom till flen, så jag och emma hakade på, vi hade även då fixat alkohol wihoooo, så vi träffade marcus, saga & johanna, och jag träffade min fru alex [ch40s @ bdb] och hennes flickvän saga :'D sen typ följde vi saga & johanna hem, sen träffade jag min bror och syster på krogen när den stängde, så jag, emma och marcus drog med upp på efterfest. fick även med mig en liten grej hem hihihi ;) Sen beställde vi taxi och va hemma runt 4 eller något.

Lördag: Gick upp vid 10 och duschade, jag, mamma, marcus, linus och joel åkte in till malm, klippte mig, sen stannade jag och marcus kvar, emma kom in och vi drog till flen. Hem till Samir och gratta honom eftersom han tagit studenten! Sen ner till skolan med saga och johanna o röka vattenpipa, sen kom jesper och hämtade oss, lämnade oss i dunker hos emma. Sen kom hanna, och vi 4 drog iväg till donken i etuna och crusade runt, efter det stannade vi hemma hos mig o rökte vattenpipa, sen åkte emma och hanna hem så jag och marcus kröp ner i sängen.

Söndag: Vaknade vid 12, gick väl upp vid tre, runt halv 4 eller något kom emma och hennes pappa och hämtade mig och marcus och vi drog in till malm, träffade melinda sen skulle vi gå ner till badet, bakom SH träffade vi aylin och sandra och stog och pratade en stund, efter det kom björne, joel och alex på mopparna så vi drog ner till sjön, markus kom sen och hela gänget satt ute på H-bryggan och solade/badade/chillade. Följde sedan marcus till bussen, där träffade vi på jocke, aylin och sandra, så pratade en stund innan marcus hoppade på bussen till flen [:(] alex kom och hämtade mig på moppen så åkte vi ner till sjön igen. Satt med william, emma, mulle och emma en stund, sen drog mulle, bella & william och nathiz kom ner, så emma jag och nathiz satte oss i gräset och pratade osv. trevligt trevligt! Sen gick vi upp till torget och träffade sandra, sen kom filip emmas bror och hämtade oss. 

Så nu sitter jag här, saknar marcus och ska snart ut och fota/röka, uppdaterar med bilder snart :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0