dygna

johannes, madde och hanna kom och hämtade mig,
dom släppte av mig och hanna vid pizzan, käkade min älskade margerita <3
sen typ gick vi hem till hannas mormor och morfar, satt och rökte och
chillade life på deras altan, sen gick vi hem till hanna, packade hennes grejer så
kom pappa och hämtade oss, plockade upp emma vid konsum när hon och
hanna sprang in på konsum och köpte cola och chips sprang jag hem till aylin
och hämtade kol till vattenpipan, åkte och lämnade emma, hanna och jag
rökte vattenpipa och färgade håret.

Kollade på film och käkade chips och drack cola och hade jävligt kul,
suttit och pratat med henne om massa grejer, så skönt att jag har henne,
så hilma underbar brud! vi kollade på zombieland som sög kuk..
Jag ringde upp Jesper på skype, snackade med honom en stund
när hanna somnade, han kollade igenom min dator och skulle fixa
så den blev snabbare via Team Wiewer programmet, sen kollade
jag igenom hans, hittade som vanligt hans privata saker.. HAHA :D

Just nu sitter jag och lyssnar på Matisyahu – Time Of Your Song
skin skön låt! skriver på msn med Hea och Patricia. 
& Jesper och Hea kommer nog med ner till udden på tisdag,
kommer bli så jävla nice! Taggad till 100! behöver inte tänka
på o fixa drick heller, eftersom jag vann ett vad i fredags
och vann en platta öl! så jävla awesome jag är! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0