2mans-party

skulle sova vid typ halv 2 inatt, när Andreas och Filip skriver att dom ska tömma filips alkohol och bjöd dit mig, så dom kom och hämtade mig så vi satt där och drack öl och jäger, hängde på snyggaste-chaten och drev haha, hade kul kul kul. Lagade äcklig mat också.. haha :D dom skulle till stigtomta så dom drog dit och droppade av mig hemma, så låg jag och sova till klockan 3 :$

Vaknade vid 3 idag, var själv hemma så jag drog på mig kläder, gick ut och rökte, gjorde iordning frukost och satt och käkade ute i solen! Hanna ringde efter en stund och undrade om jag skulle med och bada ikväll, så självklart sa jag! Satt hemma och chillade, lyssnade på musik och solade osv, sen kom pappa & linus hem så pappa och jag började laga mat, grillade & friterade pommes, käkade med hela familjen osv, trevligt! 

Hanna kom och hämtade mig vid 20 över 7, då drog vi till Båven och badade, kom hem nu typ vid 10, vi hade roligt som vanligt, satt och skämtade, pratade och bara levde livet. Älskar tjejen så sjukt mycket!
Nu ska jag nog gå ner och hämta glass och njuta av denna juni-kväll, ska nog ut och träffa emmababy en snabbis också! kyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0