gårdagen;

emma och jag förkrökade hos mig, käkade lyssnade på musik och chillade osv, sedan kom Samir och hans vän och hämtade upp oss, vi plockade även upp caisa! :D Kom hem till oscar, gick tipspromenad, käkade grillat (KÖTT <3), lyssnade på musik drack alkohol och hade en jävligt bra tid bara! alla dansade, snackade med varandra och hade det jävligt kul, hade jag iaf! :D hoppas jag att alla andra också hade! Vill tacka oskar som hade festen, (GRATTIS PÅ DIN 18-ÅRSDAG!) och alla andra awesome personer som var där, även fast jag blev lite irriterad på någon snubbe, men iaf! 

kom hem vid halv 5 imorse, käkade, pratade med mamma, hängde vid datorn och chattade med min underbara vän jesper! <3



Grattis till aylin som fyller 16 idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0