etuna & malmköping!

drog till eskilstuna med min bror runt klockan 2 när han kom hem från jobbet, björne följde med också eftersom han skulle till sin flickvän amanda :* så vi gick runt på tunapark, hittade bara en tjocktröjja från carlings, slog till eftersom det var halva priset, och den sista av alla, precis min storlek också! perfekt haha! 

sådär ser den ut, grå & grön! :) sjukt nöjd med den hihi.

Senare drog jag in till malmköping med min underbara vän emma!
vi träffade nathalie en snabbis först, sedan aylin men hon skulle in och äta så det blev bara en kort stund :( Senare träffade vi oskar en stund, sen kom john och kewin :) Uppe vid banken hittade vi Bellz & William så vi drog med dom ner till badet. Senare kom Nathalie och Stefan också, så vi satt och chillade mest nere under party & vm-tälten :) Pappa kom och hämtade mig och emma, så släppte vi av henne hemma, hon kommer hit om en liten stund och sover här. underbart! :)

nu ska jag ner och käka god mat, min kära mor ha tjejkväll med sina goda vänner hihi! 
kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0