13 juli 2010

dagen tillbringades hemma, åkte och badade på kvällen med min storebror nichlas, bella, linda, madde & caspar. 27 grader varmt i strömhammar, så sjukt skönt! simmade ut till bojen och tillbaka, dock var det motströms på vägen tillbaka, gick lite tyngre då haha :) satt och pratade med dom, solade lite osv. Åkte hem sen, sen fick nichlas något ryck och blev sugen på godis, så vi åkte in till konsum och handlar godis för 50 spänn, eller han plockade och jag betalade.. haha! och sen ville han ha glass också, och skulle bjuda mig på en för att dom var så goda, men så betalade jag med en hundring, så han slängde på glassarna på bandet så jag fick betala dom med.. anyway, pratade om allt och ingenting i bilen. Det är det bästa med nichlas, att jag kan prata med honom och han förstår mig precis, likadant allt han berättar för mig, har jag vart med om. Vi är så otroligt lika så det finns inte, och jag skulle inte byta bort honom mot alla pengar i världen, för han är den bästa som finns. En av mina förebilder, som jag verkligen ser upp till. Och jag älskar honom otroligt mycket! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0