vilken morgon!

Hallu bloggen!

Försov mig lite i morse efter att ha stannat uppe vis msn lite för länge
och chattat med en viss person, ingen mindre än den jag ska träffa på
Lördag! Min bror väckte mig 20 i 6, 20 minuter senare än vad jag brukar
göra.. Så fick stressa upp och klä på mig, tog pencilin sen traskade vi iväg
till bussen. Bussen till nyköping kom ett par minuter försent, vilket inte är
så ovanligt längre vid den här årstiden.. Somnade ganska snabbt med musik
i mina öron, vaknade i Oppeby och tänkte att jag kunde sov en stund till innan
det var dags att kliva av, vaknade precis när bussen stannade, klev ut, första
steget så halkade jag såklart och näst intill faceplantade haha! Fyfan alltid jag
som ska råka ut för sånt här.. Till råga på det, så halkade jag en gång till när
jag skulle passera det andra övergångsstället innan bron upp till min skola,
rätt på rumpan! fyfan hahah. Sitter i skolan nu, har det lika trevligt som vanligt
med mina vänner! :) 

Just nu har vi svenska och går igenom "direkt objekt" & "indirekt objekt", 
börjar förstå allt nu med predikat, subjekt osv! Kommer nog somna snart
tror jag.. Så sjukt trött av det här jävla morfinet i pencilinet.. 

Just ja, lovade elin att skriva.. ELIN ÄR BÄST! :d <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0