tänkte bara skriva av mig lite..

olyckligt kär? vad menar man med det egentligen? man kan väl inte
vara olyckligt kär? är man olyckligt kär, är det när man är kär i en person,
och den inte är kär i dig? måste så vara, då är du olycklig. olyckligt kär. 
jag är inte olyckligt kär. jag är inte kär alls. men jag har ett stort behov 
av närhet, (nähe? vem har inte det? tänker väl ni) din närhet. det är den
jag vill åt. det är den bästa. den bästa av dom alla. du är så otroligt fin
människa. jag trivs i din närhet. jag vill vara i din närhet. hela tiden.
jag saknar din närhet. jag saknar dig.

Förlåt läsare, men kände för att skriva det där. skriva av mig lite. 
av alla min tankar som cirkulerar runt i mitt huvud, om & om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0