lär känna pernilla lite bättre..

Visste du..
att jag vill ha -
en ny dator, en ny systemkamera, en pälsmössa % mer pengar! & lite närhet av dig..
att jag lyssnar mest på -
bra musik! :)
att jag inte gillar - Folk som tror att dom är någonting, skitsnack, falska människor, fiskbullar :<
att jag avskyr när folk startar - Falska rykten ;>
att kärlek är - underbart i mina ögon
att jag gillar att - fotografera, vara annorlunda och sticka ut från mängden
att jag alltid kommer att - Köra mitt eget race och ta mig genom livet till mina drömmar
att jag är hemligt förälskad i - Michael Poulsen :$
att sist jag grät var - hm, när jag bråkade med mamma tror jag
att min mobiltelefon är - en HTC wildefire och suger bajs? :D
att när jag vaknar på morgonen - Vill jag verkligen inte gå upp eftersom klockan är kvart över 5...
att innan jag går och lägger mig - Går en sista tanke till dig..
att idag har jag - Vaknat upp bredvid Robert, åkt tåg till eskilstuna, varit nere på klubben & hjälpt min tränare Micha, träffat Amanda, Emma & Aylin och chillat mest <:
att jag just nu tänker på - Att jag vill ha dig här och en ny systemkamera
att i kväll ska jag - Försöka somna tidigare!
att i morgon kommer jag - Först åka till UM sedan åka till skolan, efter skolan ta en fika med min favorit Elin och gå på stan :)
att jag hoppas - Att mitt liv blir som jag vill.

Har du:
Någon som förstår dig? - Emma - babyboo,hanna, Elin & Nathalie! 
Någon som du saknar? - Alldeles för många.. Speciellt min vän Jesper.
Någon som du hatar? - Hata är ett starkt ord, men som jag ogillar väldigt mycket? ja!
Vem kramade dig senast? - pappa
Vem pussade dig senast? - robert
Vem ringde dig senast? - elin
Vem ringde du senast? - tobias
Vem var hemma hos dig senast? - hanna i gues!
Vem var du hemma hos senast? - robert
Har du några kärleksproblem? - inga problem alls
Har du pratat med någon idag? - jahadu!
Har du gråtit idag? - förutom när jag fick en ögonfrans i ögat så det började rinna? hm nej!
Har du skrattat idag? - väldigt mycket ja!

Jag:
Är singel? - joru!
Sjunger i duschen? - haha faktiskt inte!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - hahah tror nog inte det eftersom jag bara sover i trosor :>
Skrattar åt dina egna skämt? - HAHAH OM jag gör!
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - hm, ja det skulle jag nog :)

Har du:
piercingar? - högersida av läppen, naveln och tönningar!
Syskon? - jajamen, 4 st!
Jobb? - ne ;o
För många vänner? - kan man ha det?
Rymt hemifrån? - hahah ja!
Färgat håret? - inte haft min naturliga hårfärg på 4 år, så ja haha!
Bra självförtroende? - tillräckligt :)
Sagt "jag älskar dig" till någon? - men lol, ja?
Varit kär? - klart jag har!
Gjort något olagligt? - självfallet?!
Somnat i skolan? - för många gånger kanske (a)
brutit ett ben? - ne bara 2 tår 2 gånger :d
Tappat bort mig i min hemstad? - i dunker? HAHA skulle inte tro det!
Sett en fallande stjärna och önskat? - joruu!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - jarrråå
Smugit ut utan lov? - HEHEH ja
En hemlighet som ingen annan vet? - hm, tror inte det :)
Sovit en hel dag? - hahah ja :<
Somnat gråtande? - jajamen
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - 2 var väl lite lite? HAHAH hångelkungen här vetu!
Blivit generad inför folk? - för många gånger!
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - jao
Ätit musslor? - jadå! mums!
Varit på en festival? - gratisfestival bara
Blivit kallad player? - HAHAHA ja
Färgat ditt hår svart? - 2 many times!

Vad:
Längtar du till mest just nu? - julen? och lite mer närhet av dig..
Ska du göra i helgen? - festa och träffa elin tror jag! :)
Har du för kläder på dig? - mjukisar och DS t-shirt
Gjorde du igår? - sålde min elbas, hjälpte mamma att handla och  åkte till robert :>
Ska du göra i sommar? - jävligt sugen på att dra till danmark och se volbeat på deras hemma arenor liksom!
Åt du senast? - 2 mandariner :>
Har du för mobil? - HTC wildfire
Vad köpte du senast? - cigg & en fanta lemon <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0