helgen;

Fredag: Hanna montana kom och hämtade mig och emma hos emma, åkte hem till hanna, drog upp på marknaden en snabbis, kollade på Darin, emma drog, jag och hanna drog iväg på fest med min storebror och alla hans vänner nere hos linda, jag blev adopterad av lill-robban som hans lillasyster, drack massa öl, var hundvakt, dansade, skrattade och hade det jävligt bra! Blev ganska mycket knasigt, men det blir bäst så också. Gick och la oss vid halv 9 på lördags morgonen typ.

Lördag
: Gick upp straxt innan halv 12 tror jag det var, då var det bara jag, linda, johanna & madde kvar hos linda, städade, käkade frukost, drack kaffe, kollade på tv pratade osv. Vid 2 halv 3 gick jag hem till hanna, pratade med henne ett bra tag om allt och ingenting, och snart är det dags för gotland! Emelie kom hem till hanna senare, jag gick iväg med henne och mötte upp Amanda och sebbe princis, hade en helt awesome dag med dom! Sedan träffade jag saga & johanna en stund! Kollade på Nordman hahah, träffade alla flenare och anny osv, sedan vid 2 någon gång hängde jag med min storebror på efterfest. Åkte taxi hem imorse med honom, tess & matte, men dom släppte av mig hemma och drog vidare till Caspar i strömshammar! Somnade dirren runt halv 6. 

Söndag: Har precis kommit ut ur duschen typ, gick upp runt klockan 2 tror jag. Idag ska jag bara slappa och chilla life. Björne och jag är ensamma hemma atm också. Nu ska jag fortsätta dricka sprite och lyssna på musik! ciao!

"Hej Pernilla



Gå beslutsamt fram på den väg du valt. Titta inte bakåt." - spåkulan @ facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0