04:42 update innan gotland!

tja alla bloggläsare, typ 3 st? nej men ah!

klockan är nu kvart i 5 och jag har inte sovit något alls,
än.. Har nästan packat klart allt, ska bara fixa mp3:n &
lägga ner en handduk typ hahah. En stor fet snorgrön
resväska har jag, + min ryggsäck. Blev lite grejer h3h3h.
Hanna och jag har färgat håret, slänger in en bild i slutet
av inlägget! as nice jao. Vi har precis kollat klart på filmen
"Sebbe" , sjukt bra film kunde knappt hålla tillbaka tårarna
under filmens gång.. men sån är jag, har jätte lätt att gråta
eftersom jag lider med dom i filmerna så lätt haha.
Anyway,
hanna ligger och sover på min soffa, har precis blossat &
skrivit ut vägbeskrivning till nynäshamn. Våran färja går
12:50 idag så måste åka senast hemifrån klockan 10. 

Hanna & jag kommer även hitta på ett bus när vi kommer
fram, men vad får ni se då ;) 

nu ska jag röja undan lite i sängen och power-napa lite.
hörs senare bloggen! 





back in black eller emo vs fjortis, vad säger ni?
hiss eller diss? höhö jävligt nöjd själv. snyggare irl dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0