total kaos.

Just nu är det så otroligt mycket tankar som cirkulerar runt i mitt huvud,
känns som att jag är tillbaka på ruta 1, men jag kämpar fan för att klättra uppåt igen.
Dagen började inge bra alls, emma ringer och väcker mig, mamma lackar utanför min
dörr för att jag inte låser upp för att jag vill sova. Sibylla är avlivad, 2 hästar på 3
veckor. 3 st på ett halvår. Allt kommer så pang bom. Har varit jätte dålig stämning
mellan mig och mamma i snart 1 vecka, och jag orkar inte ens lägga energi på o
fråga varför. & allting med dig, börjar gå mig över huvudet, jag vill inte hamna
i samma situation som då, jag vill inte må lika dåligt som jag har gjort. Jag
pallar inte det en gång till.. & jag känner en så jävla stor press från skolan,
har vart på möte med rektorn hur många gånger som helst ang matten,
nu ska jag få sitta 1 timme i veckan hos extra-matte läraren, far åt helvete.
Dom förstår inte att jag behöver mer tid än 1 timme i veckan o fixa upp 
ett ig till g? idioter. Måste få upp 4 ig ämnen till, fysik, kemi, idrott & teknik.
Men det tror jag nog att jag fixar. Ah, kanske inte låter så rörigt, 
men det är total kaos i mitt huvud just nu. 

Funderar på att ta en promenad eller ut o springa,
bara för att rensa tankarna lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0