solsken.


sådär arg va jag igår, mia-fittan kunde fan sätta sig på dom och rotera
23 varv. Var på möte nere hos rektorn 2 gånger, pratat med bengt
och lackat på Mia. gr8! annars har min dag varit fkn awesome!
haft världens jävla energi, var till och med me på idrotten,
körde loss till michael jackson, och töntarna glor snett på mig <3
hahah så jävla kul! Åkte hem till emmababy efter skolan,
pratat massor och chillat framför tv;n. Hon följde mig ner till tunneln,
så satt vi där och snackade gamla minnen osv, sjukt länge sen vi
var där sist. Och snart kommer den tunneln bli finare! :d

nu ska jag ringa jea, sen ska jag nog sitta och snacka ett tag
på msn, får se om det blir skype med jesper som vanligt sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0