lite snabb uppdatering

halloj!

Idag har jag också rökt vattenpipa med björne och Amanda,
tycker björne har gjort ett bra kap, hur trevlig & söt tjej
som hellst! bilder kommer senare när jag orkar lägga in
bilderna från kameran. Just nu känner jag mig jävligt pepp
på att beställa lite grejjer, ska försöka övertala mamma (a'
blir det inte den här månaden blir det nästa! :) slänger
in lite bilder sen. Nu ska jag ner och hänga upp min tvätt
och hoppas på att den är torr tills imorn, funderar faktiskt
på att använda mina helsvarta låga converse imorgon,
får se hur det blir med den saken! Klockan 08:00 ska
jag och emmababy möta upp john, nathiz & Sandra 
på Heden och gå ner till min systers jobb för att filma
en scen till vårat film projekt till bilden/engelskan,
vi håller på och filmar i "sweded version", Avatar
också, hoppas att det blir bra hihih, har 3 timmar på
oss att filma en film med 4 scener som ska vara
4 minuter lång, Avatar på 4 minuter? då har vi
fan lyckats haha! Men jag skriver om en liten stund,
puss så länge! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0