Hemma igen :>

Min bror väckte mig runt klockan 11, 
låg kvar och drog mig ett tag innan jag gick upp och fixade
i ordning mig. Runt 12 drog jag nichlas & sofia till någon
å eller något liknande i katrineholm och fotade, tror att
det blev ett par bra bilder på änder osv haha. Runt
klockan 1 drog sofia med tåget till eskilstuna och straxt
därefter åkte nichlas till sparre. Jag stannade kvar,
och drog ut och mötte upp Emas :) Vi satt och pratade
en stund vid någon jävla pizzeria, som jag faktiskt hittade
till, fett stolt haha. Sen drog vi ner på stan, & till någon
gammal nedlagd fabrik, fanns sjukt mycket awesome
målningar där, självklart kom en och annan "BGO"
och "gu(e)s" fram, undra vilka det kan vara? ;)
Rätt creepy ställe, tycker det är rätt ballt, men iaf.
Sen drog vi och träffade Jesper! Vi rörde oss ner mot
stationen där jag sedan såg 3 fkn malmköpingsbor,
haha :( kramade om jesper & Emas och hoppade 
på bussen. Sötaste Emas som skrev "pe <3"
på rutorna :') I Flen var det en timme kvar innan
bussen till malmköping skulle gå, Så jag drog
upp till Rixvideo och hängde med Samir. Emma
kom sedan och pratade en stund innan jag for ner
till stationen igen. I malmköping träffade jag mina
brudar, saknar aylin hur mycket som hellst!
Nathalie & alla mina andra brudar också!

Nu sitter jag här och käkar jävla påskgodis,
inte okay haha. Ska dra och träna på tisdag,
måste få tillbaka alla rutiner, rensa huvudet
och få ut alla aggressioner och allt. Måste
börja äta mer nyttigt igen, mindre godis.
Har också lovat Emas att försöka sluta röka,
men vi får se när det blir av! hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0