glad påsk!


glad påsk alla personer som läser mig blogg.
Drog från emma runt 12 imorse, min bror ringde mig
vid kvart över 3 och frågade om jag var hemma så jag
kunde öppna dörren åt honom, och jag svarade "vänta,
jag ska bara se vart jag är någonstans.. efter typ 30 sekunde,
JAG ÄR HOS EMMA!" hahaa wierd. Fick påskägg också,
såklart körde dom den gamla klassikern och gömde skiten
i trädgården, och såklart hittade jag inte mitt. haha sämst.
minyngste storebror hittade det åt mig. Har käkar hur
mycket god mat som hellst också, snart blir det nog efterrätt.
Min syster, hennes pojkvän, mormor & morfar & min
äldsta bror är här. Mysigt att få vara lite med familjen ibland.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Glaaaaaaad påsk! :D

2010-04-03 @ 21:42:58
URL: http://partygalaxen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0