dagen efter haha.

Vaknade runt 11 av att min syster låste upp min dörr (haha say what?) och rotade runt i min garderob efter rosa kläder och bandanas, jag ba "vafan göru?" hon ba "oj var du hemma, trodde du låst dörren när du drog igår, har du någon rosa tröjja?" . Hahah fuck henne, kunde inte somna om. Så drog ut o rökte, käkade och snackade lite med mamma.

Hittade också ett brev på min soffa från John Bauer gymnasiumet, har kommit in som reserv där, känns jävligt bra faktiskt, ska ta tag i skolan nu. Har 5 st ig, matte, fysik, kemi, idrott & teknik. Matten får jag extra hjälp med nu, både av min syster och utav bengt på språkvalstimmen en gång i veckan, troligtvis blir det mer. Tekniken behöver jag bara göra ett prov så har jag g, fysiken får jag godkänt i nu när jag gör provet, idrotten ska jag börja vara med på och lämna in ett skriftligt arbete, och kemin tar jag tag i efter påsklovet när jag gjort fysik-provet! känns sjukt bra! 

Gårdagen var sjukt rolig, lite stelt i början men det släppte. Alla dansade loss och hade as kul. Käkade glass & mackor osv, spelade in videosar och tog jävligt mycket bilder, en lyckad kväll!

Den här kvällen kommer jag spendera med min babyboo hemma hos henne, vi ska glo på film, käka chips & godis och dricka läsk. Bara ta det lungt och umgås! Båda två behöver ta det lite lungt, koppla av och bara prata efter gårdagen. Vill bara berätta att hon är den underbaraste vännen som finns, från vaggan till graven, emma! <3

Nu ska jag föna & platta mitt hår, stoppa in kläder i tvättmaskinen, borsta tänderna och fixa mig. Sen plockan emma och hennes pappa upp mig när dom handlat i malmköping. Hör av mig senare, datorn följer ju självklart med till emma, hihi! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0