brownie


för övrigt ser håret ut såhär just nu, fast med ljusare slingor,
tog bilden innan jag gjort omgång nummer 2 med ljusare slingor.
Men är nöjd iaf, känns skönt med lite mörkare hår! :)

Har varit dålig på att uppdatera bloggen den här veckan,
men det har iaf gått skit bra på nationella i matte,
jävligt chokad faktiskt, men ändå lättad! Fick även
godkänt på fysik provet idag också, har bara 4 
områden kvar nu av NO-ämnena, fixar jag det 
innan vecka 21 tror jag det var, har jag G i alla 3.
Känns hur skönt som helst! Har även lättat på mitt
hjärta och bett honom dra åt helvete rent ut sagt,
jag förtjänar så mycket bättre, och det vet både
jag själv och alla i min omgivning, låter lite ego kanske,
men det är faktiskt så det ligger till.

Idag drog jag & Jea
till flen för att träffa marcus och robin, efter dom hade
dragit hängde vi med Erika nere på media! Åkte sedan
till malmköping efter att Jea åkt till Mellösa, träffade
emmababy och melinda, sen lite senare kom bellz
och vi drog till gårn. Pratade lite med Susanne, 
fixade iordning smoothie's, drack kaffe och käkade
frukt & nötter, eftersom Flens kommun har hälso-vecka
denna vecka säljs inte godis, chips eller läsk i cafét.
Hade trevligt med alla mina tjejer, dock inte aylin
eftersom hon tillbringade sin fredags-kväll med joakim,
saknade henne! :< Sen blev det lite knas, & du vet att
jag älskar dig gumman, kommer alltid finnas där för dig! <3

Nu ska jag röka, lyssna på musik och ringa upp en 
full Emas, hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0