Red, Grey and purple.


Inte bloggat på år och dagar känns det som, och det finns det många anledningar till, dock är dom för privata för att jag ska skriva ut allt här. Men jag har skola och det är så mycket plugg just nu, jag håller på att söka jobb, jag och adam letar efter en lägenhet, jag, min vän & pojkvän planerar lokalfest, haft bloggtorka inga idéer osv. Men nu är jag tillbaka för att stanna, iallafall ett tag! :)

Just ja har nog inte heller nämnt att jag ska iväg på en road-trip (fotoresa) till B.la. Danmark, Öland och Lund med min foto-grupp i skolan och våran fotolärare: Emma Svensson - En utav Sveriges bästa fotografer (ni hittar henner på www.Emma.Rockfoto.nu) den 29 september till 1 oktober och fota natur-fotografier, kommer bli riktigt roligt och vi är ett skönt gäng som åker! Ni kan kolla in våran skol-blogg här --> www.lbsfoto.blogg.se ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0