sjuk tjej.


Idag har jag varit hemma från skolan pga min grova förkylning, tycker lite synd om Adam som fick hämta papper till mig 20 över 4 imorse så jag kunde snyta mig. Jag har chillat runt i min ziperall hela dagen, ätit mandariner, druckit te, ätit glass (det är faktiskt bra eftersom bakterier trivs bättre i varma temperaturer så det är bra att byta av med något kallt!) sovit 4 timmar på soffan och spelat ett spel på facebook som har blivit mer eller mindre beroendeframkallande... 

Var även ute med våran hund Zacke som för övrigt var väldigt svår att fånga på bild då han har så mycket spring i benen... 

Inatt får jag inte sällskap av min fina pojke.. kan förstå att han inte vill bli smittad.. så han kommer imorgon istället så vi kan spendera enda natten tillsammans tills jag kommer hem från stockholm på lördag, men då ska jag till västerås med min syster och inhandla julpynt till lägenheten, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0