Mina appar.


Wordfeud - Vem spelar inte det nu förtiden? Det är somsagt ett spel liknande alfapet, bra tidsfördriv!

Facebook messenger
- Så otroligt skönt att få alla meddelande från facebook-chatten på ett ställe!

Instagram
- Du fotar bilder och använder förinställda inställningar till att redigera och publicerar
sedan bilderna vart du nu vill, mycket omtyckt app!

FruitNinjaLite
- Du ska försöka dela så många frukter du kan och akta dig för bomberna! 

Angry Birds
- Du skjuter de "arga fåglarna" så att de träffar grisar, är alla grisar borta har du
klarat den banan!

Solitaire -
Jag spelar alltid kort när jag åker buss eller har tråkigt.

Facebook
- Behöver jag ens nämna någor här? haha!

Sofis Mode (aftonbladet)
- Har alltid tyckt om Sofi så självklart använder jag hennes app också!

Blogg.se
- Hur smart och bra som helst att kunna blogga via mobilen! Bra där Blogg.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0