hahaha



Svar till "pojkflickn": Haha ne jag vet inte vilka det är därför jag och adam har dom på våra spellistor på sportify, jag är ju förfan inte efterbliven jävla tönt haha. Antar att det är Tobias Berg som skrivit denna kommentar eftersom jag vet av säkra källor att du också ska dit. Du kan ju komma och hälsa på mig och min bror och slå ner mig eller bara ta ett snack om du vill :)

Svar till "söthezt": Nej men jag tänkte radera denna blogg och börja blogga på www.kebabflickan.blogg.se, skulle du följa den bloggen också då? :D 

Snälla ni kommer ångra er för alla dessa kommentarer här på bloggen och på facebook inom en snar framtid, tro mig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, no shit. Du är jättesöt och jag älskar din blogg. Bara hört talas om att du erkännt att du hade sex för kebab

2011-11-18 @ 10:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0