tredjemarstvåtusenelva

Eftersom jag inte skulle vara med på idrotten idag skulle jag ta en
buss vid 10 hade jag tänkt, råkade försova mig till tjugo i 11 och skulle
då ta 12 bussen, men den hade ett byte i flen och skulle ta 2 timmar så
jag fick ta 1 bussen och var i skolan vid 2.. bra jobbat pe! Anyway, hade
samhällskunskap till halv 4, gick på stan en stund med elin och jenni sen tillbaka
till skolan och hade utvecklingssamtal klockan halv 5, det gick faktiskt bra,
g i alla ämnen starkt g i matte nästan vg (i matt wtf? :d ) och har vg i idrott,
känns lite konstigt att jag har högst betyg i dom två ämnena som jag haft
svårast/inte varit med på alls under högstadiet.. haha! 

Efter det drog jag och mamma till MAX och käkade (nomnomnom!) 
Sedan drog vi och shopade lite ihihih. 

Köpte denna ljusgula t.shirten med en nintendo 8-bit kontroll på, lite retro sådär!

köpte även denhär vita med såndär skit som brukar vara på TV;n när
det inte är något program, också lite retro!

köpte även nya schampoo;n & balsam och en hårinpackning som luktar fläder/vanilj :d
köpte en ny mascara/eyeliner också men orkade inte ta en bild :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0