Nathalie Takacs är världens bästa & Adam är sämst

Nathalie här. 
Tänkte gästblogga lite på min fina vän Pernillas blogg eftersom hon inte uppdaterat på flera dagar. :) 

Tänkte bara uppmana er om att jag är bäst och Adam är sämst. :d 
Nej så taskig ska jag inte vara. 
Adam är bra han också på sitt lilla vis :d ( okej, han är bäst )
Men jag är bättre än honom. 
ellerhur? :d 

Nej nu ska jag faktiskt vara ärlig, jag tycker Adam verkar avra en asbra kille, han är snäll och urgullig tillsammans med Pernills min fina, så därför slänger jag in en bild på dom två tillsammans här! :d 

så söta :d


Tänkte också berätta hur underbar Pernilla är. 
Hon gör mina dagar lite extra bra och jag kunde inte vara mer lycklig att få träffat henne. 
Hon är så otroligt bra på allt man kan tänka sig. 
Hon är helt enkelt bäst
Min fina hjärtis. 


slänger in denna bild för att den är så fin den med :d 

peace out! 
/ Nathalie Takacs 
min blogg -> HÄR


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej! Eftersom du är fotointresserad kanske du vill göra din kamera mer personlig? kolla in på strapsbycochise.se och styla din kamera.

2011-06-01 @ 21:53:11
URL: http://strapsbycochise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0