now..

just nu sitter jag med hårfärg i skallen! Inget ovanligt numera,
färgar håret minst 3-4 gånger i månaden alltså.. Klippte mig ju
i Lördags och jag hade inte såå dåligt hår som jag trodde! :) fint!

Har varit i malmköping hela dagen efter skolan, pratat mycket 
med min bästavän emma, hängt nere på gårn och tagit en snabbis
till flen med hanna och tobbe! 

så saknar jag dig lite extra.. 

Imorgon blir det träning igen, jag kör på stenhårt redan från början
och tränar 4 gånger i veckan, min kropp har tagit så mycket stryk nu,
har så jävla ont överallt :< men det är det värt, för det är så jävla roligt!

nu ska jag springa och skölja ur mitt hår! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0