Dag 1 – Presentera mig själv.

Tänkte köra en sån här grej åter igen och ska försöka göra det nu till sista dagen! So here we go!

Jag är en tjej på 17 (och ett halvt!!!) år gammal. Jag föddes den 12 juli 1994 på BB i Eskilstuna. Jag är uppväxt i ett litet samhälle straxt utanför Malmköping som heter Dunker. Dunker består mest utav skog och åkrar... Men det är fint och det var nog bra att växa upp på landet. Där bor jag med ungefär halva min familj, Mamma, Pappa, mina bröder Björne och Joel och ett fosterbarn som heter Linus. Mina två äldsta syskon bor inte hemma, en i Eskilstuna och en i Sparreholm med pojk- och flickvänner.

Jag går andra året på Ljud och Bildskolan (LBS) i Nyköping som startades upp hösten 2010, så vi är alltså en av de första klassen som har gått här. Där läser jag Media och i år med inriktning foto. Jag har läst fotografisk bild A och håller på med B, och till våren ska även C vara avprickat! Till nästa år, som är mitt sista år i skolan kommer jag att läsa webbproduktion.

Jag har en pojkvän som heter Adam som jag har varit tillsammans med i 7 månader, utan tjafs och bråk bara massor med kärlek, så vi har ett väldigt bra förhållande och jag vill inget annat än att spendera alla mina timmar, dagar och år med honom. Den 16 december flyttar vi ihop i en lägenhet på 56 kvadratmeter och balkong i Malmköping. Det kommer bli så otroligt skönt och mysigt med ett eget hem.

Annars är jag en väldigt glad, positiv och rolig tjej som tar livet med en klackspark och tar ingen skit jag inte förtjänar och berättar precis vad jag tycker och tänker. Jag har ganska många intressen som b.la. inredning, mode och allt som räknas in där (skönhetsprodukter, hår, smycken, kläder, skor osv!), fotografering och allt som hör till, såklart! Umgås med mina vänner som håller mig på marken och förstår mig utan att jag ens behöver säga ett ord, webbdesign osv. Sen gör jag sånt som alla ungdomar gör, festar, hänger vid datorn osv. Där har ni en kort presentation om mig, imorgon kommer jag berätta om min första kärlek, kika in då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0