Hanna & Lovisa Andersson

Mina bästa barndoms kompisar. Som jag känt sedan jag var 7 år.
Det var den bästa tiden i mitt liv, dom enda som fanns för mig.
Så otroligt mycket minnen vi delar tillsammans, som jag aldrig
någonsin kommer att glömma. Jag saknar er så otroligt mycket,
och skulle vilja att allt blev så som det en gång var. Att tappa
kontakten med er, var det jag absolut sista jag ville. Att förlora
er, som var allt för mig. Vi har inte umgåtts sedan vi skiljdes
åt till flen/malmköping, 3-4 år sedan. Det är 3-4 år för mycket.

Jag hoppas vi kan iallafall försöka börja umgås igen, 
jag begär inte att vi ska bli lika nära som vi en gång var,
även fast det är det jag egentligen vill, men att iallafall
kunna umgås någon gång ibland. 

Ni har en så otroligt stor plats i mitt hjärta,
och jag älskar er något otroligt. 

/ "pilliz". <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken affär har du köpt din kamera på ?



Och när får vi se ditt nya hår ?!?!

2010-09-06 @ 21:14:29
Postat av: hannaa

Vi var fan coolast i världen när vi var små...



När vi blandade hemliga röror i skogen

När vi tog gosedjur från skolan

När vi spelade in radioprogram (HAHAHA)

När vi gick bus-eller-godis i kolsvart mörker

När vi la kobajs på lekstugetrappen

När vi tältade

När vi busred på shettisarna hos Mia

När du och jag red på Patrik och Myrans lilla shettis

När vi stolta hoppade små pinnar ute i skogen

När vi hade ridläger och Champis "betäckte" Sibylla

När vi åkte moppe till Strömshammar

När vi retades med Mauritz om att Jesus inte fanns ("JAG HAR BEVIS! DET FINNS EN HANDDUK SOM HAN TORKADE SIG MED!")

HAHAHAHHAHAHAHAH

åh

nu påminde jag mig om det.

fan vad kul.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

~



miss u girlfriend. <3.

2010-09-11 @ 21:15:12
URL: http://stentorparn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0