the undersound'

hallo alezozamen :d

Sitter i min 'nya' skola nu, vi har precis flyttat in i den
och det är skit nice. Förutom att allt är vitmålat...
man blir lite psycho av det hehee... Anyway, 
Imorse gick jag får bt till gumsbacken, och så hade
vi inte ens idrott :@ så jag och elin fick gå tillbaka 
till skolan eftersom vi skulle "inviga" den. Vi fick
frukost i köket, men det var budget skinka på mackorna
och jag sa till elin ba "skinkan är äcklig, DET ÄR BUDGET
SKINKA!" och så kollade Martin våran lärare i Multimedia
och Mediaproduktion med värsta mördarblicken haha :<

Va nyss ute och rökte med andré som går spelutveckling,
nice nice! :) Nu ska vi ha multimedia så jag ska stänga ner
bloggen nu, POSSPOSS!

ska bara dela med mig av en hardstyle låt som jag
har fastnat för! :)

http://open.spotify.com/track/5940MG1gCGiGUhnugBgvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0