tråkigt m'yes

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? ja

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? min dator än sålänge. 

3. Hur lång är du? 166 cm 
4. Vad väger du? 58 ;<

5. Vilken är den senaste filmen du sett? hm, gone in 60 seconds tror jag

6. Skriv hela ditt senaste sms : "va göru? ;D <3"

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
sms

8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

9. När såg du senast din mamma? nyss

10. Icke godkänt i något ämne? idrott

11. Mvg i något? bild & hemkunskap, snart musik

12. När vaknade du idag? vid 11 tror jag ;>

13. Vilken är din favoritplats? venne


14. Vilken plats föredrar du minst? skolan?

15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? i en fräsch jävla lägenhet

17. Vad sover du i? t-shirt

18. Hur många kuddar har du i sängen? 4

19. Var har du bott/bor? dunker

20. Tycker du om kinamat? godaste

21. Tycker du om kaffe? älskar't!

22. Vad dricker du helst till frukost? juice eller proviva :>

23. Kan du spela poker? nej suger på det

24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? annys storebror

25. Vill du ha barn? ah

26. Kan du några andra språk än svenska? engelska, lite spanska, lite tyska, lite franska, lite finska, lite arabiska osv.

27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej

28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet

29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och skit
30. Är du cool? om jag är
31. Kan du rulla med tungan? ja?

32. Vem är den roligaste människan du känner? hm, lukas eller saga tror jag

33. Vad har du för ringsignal? volbeat - radiogirl
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? ingen aning inte vad jag vet

35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? min glassgubbe
36. Kan du byta olja på bilen? tror det

37. Vilken var den senaste boken du läste? hm venne

38. Senaste låten du lyssnade på?
her bright skies - heartbreaker

39. Dansar du i bilen?
hahaha ja :$

40. När var du i kyrkan senast? julavslutningen i nian

41. Hur många hål har du? i öronen? 3 töjjningar

42. Har du någon piercing? naveln, har i läppen och smiley men har inga piercingar i ;>
43. Har du någon tatuering? nej

44. Gillar du någon just nu? think so

45. Har du provat droger? bortsett från alkohol, cigaretter och snus - nej.

46. Provat röka eller snusa? röker och snusar när jag är sugennnn

47. Vad är ditt mobil nummer? 0736310952 - comviq

48. Vad ska du göra ikväll? vet faktiskt inte :)

50. Har du några syskon? 3 bröder och 1 syster

51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 9 kr och 33 öre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0