midsommar 2010




min midsommar var awesome!
Nichlas och jag åkte till Nettelbladt;arna vid 4 på dagen,
satt och chill-drack och pratade med allt folk, sen drog
vi bort till en liten stuga med bar och allt, där grillade vi
först och sen drog vi på party-musik och alla började
Dricka mer, nichlas kompisar från nyköping tyckte att
jag var awesome och att jag var den bästa lillasystern
man någonsin kunde få osv, så dom bjöd mig på mer
alkohol och sa att jag fick komma till nkp och käka
tacos med dom när jag ville osv! haha sweet.
Vi partade på och jag spydde inte och var bara allmänt
awesome även fast jag hällt i mig 8 öl, 3 cider, 2 glas
vin & 2 groggar, helt okay! var hemma runt 5 då
jag käkade och gick och la mig med det samma. 

& alla bilder ligger uppe på min facebook!

Nu är klockan kvart i 6 och jag är fortfarande seg haha.
ska väl se vad man ska hitta på nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0