gårdagen;

emma och jag drog in till flen med min bror, träffade samir, satt inte på rixvideo med honom, sen drog vi och mötte patricia, så gick vi och käkade kebab :d drog hem till patricia och henne hundar, så söt hennes amstaff valp är! :') gick ut med hundarna osv, sen drog vi ner till stationen och mötte upp johan, lisa & chrille, gled runt med dom till straxt efter 10, då samir slutade jobba, då åkte jag, patricia & emma med samir och Reda till kholm, käkade donken, där inne träffade vi alla idiotflenare :* skojja, nej men b.la stephanie och cicci! shorty gled förbi utanför donken så han stannad och snackade med oss :) jesper var inte hemma så honom träffade vi inte :( men vi drog vidare till Lidl och träffa hea! stod där ett tag, sen åkte vi till San Marino och patricia träffade Kenny :) sen så drog vi vidare mot flen, jag och patricia "lånade" en GB glass-gubbe på obestämd tid till patricia. Sen hon såg min har hon också velat haft en hahaha! en snubbe låg och sov i en bil framför, och en bil tutade på oss när vi sprang där med gubben under armen och hopppade in i bilen hahaha! Sen lämnade vi av patricia och dom släppte av mig och emma i dunker! :) 

det var en riktigt rolig kväll med fint folk! 
& samir, du är en otroligt bra kille!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0