lite bilder!


tog en "stiffler's mom" bild, läpparna HAHA <3

Elin & jag hittade grön karamellfärg i skolan (a) ignorera att jag är trött haha :d

Elin och jag satt & garvade åt denna affisch på NUM (nyköpings ungdomsmottagning)
ett x antal minuter haha!

på stan idag hittade vi detta, lägg märke till formen, hm..?

André hittade en fin mössa inne på H&M som han satte under sin keps haha!
Han har förövrigt piercat snakebites, as nice ju!

Piercade Tobbe i läppen, hans läpp är dock lite blodig och svullen där, 
men det blev finfint! :) Grattis på honom som förövrigt fyller 17 idag!

Har även en nykomling (gabriel :D) i min glassgubbe samling!
Har ju redan en GB glassgubbe :)

Så det var lite dåliga mobil bilder, men tyckte det behövdes! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0