helgen!

Fredag: Hanna var med mig i skolan en stund, drog hem till henne,
lagade mat och chillade, råkade somna i hennes soffa i 2 timmar..
pratade i sömnen som hon tydligen spelade in.. HAHA :d
Vi åkte runt i malmköping, jag fick styra haha! jag är fan bäst alltså..
kan både styra och växla när jag sitter i passagerarsätet! :d
åkte förbi 2 randoms.. trodde vi! Tills det visade sig att det var rickie
och hans kompis, så vi körde dom till flen, sen skjutsade hanna hem mig,
duschade och sov :)

bild på hanna och mig från färjan till gotland i somras!

Lördag: Gick upp vid 11 tror jag, dammade av basen och så, sedan åkte
jag och mamma till strängnäs, mötte upp köparen av basen, sålde den
och fick 1.500 kr, värt! Handlade massa skit typ :)
Mamma skjutsade mig till Robert som bodde i Finninge,
vi hade jävligt svårt med att hitta... HAHA mamma och jag är så tröga <3
Gick och mötte Robert och vi drog hem till honom, låg och kollade på film
och myste mesta dels av kvällen :)

Söndag: Robert tvingade upp mig ur sängen vid 11, då vi gick ner till
tågstationen och drog till eskilstuna, han käkade på subway, där jag även
träffade min ungdomsvän Lisen! Vi drog och mötte Micha våran tränare till
kickboxningen, drog ner till lokalen och så, jag kollade på träningen efterso
jag inte är helt frisk än att delta. Men Micha skulle ju vara lite jävlig och ta
användning av mig eftersom det var 17 som tränade, så fick hålla mittsar
till en liten kines som precis hade ätit, så han luktade kinamat och vitlök...
Träffade sedan Emmababy och Aylin en snabbis! Sen drog jag till Sveaplan
och träffa Amanda en stund :) Tog bussen till malmköping 16:22 och pratade
lite till med emma och aylin, sedan kom min mamma. Åkte hem, käkade,
glodde på TV och duschade typ.. :)


haha länge sedan dessa bilder togs!

Men min helg har varit precis... legen... wait for it... dary!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0