gotland!


kom på färjan och allting idag, har tagit massor med bilder
men dom lägger jag in sen, har kommit hem till Per-uno
& Eva nu, har käkat grillat och bäddat sängen osv,
ska snart ta cyklarna ut och fota solnedgången och
blossa lite osv. Sneakar oss lite och kopplade upp oss
på grannens internet höhöhö (6) funkar finfint!
Imorgon ska vi nog bara chilla här mest, eftersom det
ska regna. På söndag blir det fint och då ska vi ner till
Cafét med Eva och hon ska visa hur allt ska göra osv,
och på måndag börjar jag hehe! På onsdag åker eva
& per-uno tillbaka till fastlandet och vi blir själva 
någon vecka innan min mamma, syster & vårat foster-
barn kommer hit i 3-4 dagar och så åker vi hem med 
dom :) 

kommer nog uppdatera ganska mycket, på kvällarna,
det vill säga, hihi.


Kommentarer
Postat av: kajsa

RE: haha nej men vad roligt :D jag befinner mig i Visby, alldeles innanför ringmuren :) självdå?

det är din bakgrund som är för liten, alltså den är i för litet format, så har du inte samma bild i större format går det inte att lösa tyvärr. kolla upp hur stor skärmupplösning du har på datorn (högerklicka på skrivborder & tryck egenskaper/skärmupplösning), & kolla sen måttet på din bakgrund. Tänk på också att många har väldigt stora skärmupplösningar, så välj en bakgrundsbild som är stor nog. För på min dator är det ca 6 cm som fattas.

:)

2010-08-06 @ 23:27:56
URL: http://bludgeoned.blogg.se/
Postat av: Anonym

RE: om det är med canonfattning du behöver så haha. jadu det har jag inte tänkt på, använder det aldrig så. köpte de för runt 1000 & de fungerar lika bra som ny men fästet till motljusskyddet är trasigt (MEN det går att använda ändå) så jag vet faktiskt inte. vill helst inte sälja de för under 500 iaf ;p

2010-08-06 @ 23:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0