10 tusen meter upp i luften

I lördags kom adam till mig runt klockan 5,  halv 9 skrev en
vän till mig på facebook och frågade om jag kunde vara hundvakt, 
Eftersom jag och adam inte hade något inplanerat förutom att mysa och
kolla på film som vanligt, så tackade vi ja till erbjudandet. Vi skjutsade in
henne till eskilstuna, köpte chips, popcorn, cola och choklad och låg i soffan
och myste & kollade på film. Rölf (Eller Keith som hunden egentligen heter)
är en dvärgpincher och han låg med oss i soffan så var inte till så stort besvär.

Vid halv 3 ungefär ringde Linda och ville hem, så jag och adam åkte in till eskilstuna
för att plocka upp henne, men det slutade med att vi följde med upp på efterfesten
och pratade med folket där. Sedan hamnade vi hemma hos en annan bekant,
vi åkte till donken vid 4-halv 5 på morgonen och beställde fyllekäk och irrade
bort oss, så sjukt att komma ihåg vägen som man åkt på flera gånger men inte
riktigt varit uppmärksam på vart man ska åka haha! Men vi lyckades komma både
till och från Västerleden! Vi skjutsade hem Linda och kalle och var hemma hos mig
igen ungefär kvart över 7 på morgonen, lagom trötta var vi haha!

Och som vanligt så är vi gaaanska bra på att ligga kvar i sängen.. Så vi gick upp 
straxt efter 5 idag haha! Sedan dess har jag väl inte gjort så mycket.. Förutom 
att sakna Adam lite extra. Blir ganska svårt att somna idag känner jag när jag
har somnat bredvid adam nästan hela den här veckan. 

Jag älskar min Adam Norström något så otroligt mycket. Min fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0