on my way to school.

hello people!

Just nu sitter jag på 701;an mot nyköping, har kopplat upp mig på deras
wi-fi nätverk med datorn, hihi busig jag är! Är somsagt påväg till skolan
och klockan är för tillfället 07:39 och volbeat spelat i mina hörlurar - såklart. 

Träningen igår gick väl inte så bra som jag hade tänkt mig, mina benhinnor 
började göra ont redan under uppvärmningen men jag tänkte inte så mycket
mer på det, sedan under övningarna (sparkar såklart dagen till ära .__.)
så började mina ben skaka och jag kunde verkligen inte sparka utan att flaxa
till och istället träffa fel.. Så det blev boxning för min del istället! Det gick så
otroligt mycket bättre och jag har fått mycket mer styrka i armarna och slagen
efter att endast ha kört boxning i 5 veckor ungefär (konstigt haha ;D) så det känns
iallafall bra! Körde 4 sparringronder med endast boxning, det gick bra tills jag
inte ens kunde stå på benen utan att dom skakade så jag fick avbryta när det
var 45 minuter kvar av passet... Väldigt tråkigt :( Efter träningen samlade
Micha min tränare ihop alla tjejer och berättade att dom kommer försöka dra
igång en tjejsparring-grupp någon dag i veckan, känns hur kul som helst
att få slåss lite med nybörjar-tjejerna haha! 

Anyways, har idrott första lektionen, kan inte vara med på den heller..
men får väl pallra mig bort till Gumsbacken iallafall.. På dagen kommer
en person som jag inte kan stava till haha och är med i skolan en stund,
sedan efter skolan ska jag göra en redovisning om graffiti. Kommer nog
gå bra hoppas jag. Sedan sticker jag, elin och han ner på stan en stund, 
hans buss går klockan 6 så efter det går jag och elin tillbaka till skolan 
där vi har en spel/filmkväll. Kommer bli roligt tror jag. :)

Aja, nu ska jag sluta skriva för jag kommer inte på något haha!
over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0