"några bilder på dig och dina vänner"

ja då var vi inne på dag 7 då jag ska dela med mig lite av mig och mina vänner! :)


Kan ju börja med en bild på mig och min bästa vän Emma Jansson. Bilden är tagen
i mars/april 2010. Den här tjejen har jag känt sen jag var 3-4 år och hon är min absolut
bästa vän, ingen kommer någonsin kunna ta hennes plats!

Saga Åhlin och jag på bild som är tagna för runt 2 år sedan. Den här tjejen har
jag känt sedan 2007/2008 och har så otroligt roligt ihop, vi har dock inte umgåts
så jätte mycket den senaste tiden vilket suger.. (men det kommer det troligtvis
bli slut med eftersom det kanske är så att hon kommer börja i min klass.. ;) )

Jag och Jeanette Thelin, känt henne sedan jag gick i femman/sexan,
och vi har också otroligt mycket minnen ihop. Bilden är tagen i Oktober
2009. 

Jag och Anny Höglund (när vi var emosar haha!). Henne har jag gått igenom
så otroligt mycket med och vi umgicks hela tiden under åttan, lite sjuan och sexan.
Hon har dock flyttat till strängnäs nu och går gymnasiet där, så vi har inte
lika mycket kontakt längre.. :( bilden är tagen under höstan 2008. 

Slänger in en bild på mig och Sofie Eriksson också som har gått i samma klass
6-9;an, under nian hade vi "dagens bild" och här är en som är tagen vintern 2010. 

Isabell Thorsted och jag, vi har känt varandra sedan vi gick i sjuan
och har huuur mycket minnen med den kvinnan också! Bilden är tagen
i Augusti 2009. 

Jag och Hanna Lind. Kännt henne sedan jag var med på ett lan i oktober 2008.
Vi har också mycket minnen ihop och sommaren 2010 spenderade jag mestadelen
med henne, hon följde även med mig till gotland i 2 ½ vecka när jag jobbade där.
Bilden är tagen i juli 2010. 

Sandra Blomqvist och jag. Henne har jag kännt sedan sjuan och har även
myyycket minnen med henne, den var b.la vi som gjorde videosarna 
"sandru och nilla" som jag la upp på bloggen vid den här tiden för ett år sedan!
Bilden är tagen i februati 2010. 

Jag och Melinda Carlsson, henne har jag kännt sedan jag gick i sexan,
och vi har också mycket minnen ihop, under en period kallade vi även
varandra för "twins" även fast hon är 2 år yngre än mig. Bilden är tagen
för ungefär 3 veckor sedan :)

Elin Israelsson och jag, henne har jag inte ens kännt ett år, vi började
ihop i samma klass nu på gymnasiet och vi fann varandra direkt. Vi
har precis samma humor, tycker likadant osv - soulmates helt enkelt!
Bilden är tagen för ca 2 veckor sedan. 

Aylin Yigit, henne har jag kännt sedan sexan, vi har haft många bråk med
har varit sams nu sedan vi gick i åttan, vi har även vi mycket minnen tillsammans!
Bilden är tagen i maj 2010. 

Nathalie Johansson, henne har jag kännt sedan hon flyttade ner från Sthlm
och började i våran klass i sjuan, även vi har mycket minnen ihop!
Bilden är tagen i maj 2010 (och nej jag hittade ingen bättre bild haha!)

Sen har jag också alla mina härliga babes i min klass som är gulvärda,
likaså Jesper Tuvesson, Melissa Dollar, och alla mina andra vänner,
skulle inte kunna sitta och skriva ner här så vi säger såhär
, nästan inga
nämnda - ingen glömd!
Ni vet att ni mina kära vänner betyder verkligen
allt för mig, vad skulle jag göra utan er vid min sida?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0