min helg;

fredag: Körde sparringpass med 7 st killar som var mycket större,
men det flöt på bra iallafall! Bra slag/sparkar och ett högt tempo, lagom 
svettig var jag iallafall haha! Melina babe var med och kollade på, 
efter det drog jag, melinda och micha till first class och spelade lite
kort och drack caffe latte, så tog vi bussen hem 20 över 10 som vanligt.
Hem till melinda, duscha, byta och och fixa oss, sedan drog vi ut,
träffade jea, mollie och frida en snabbis sen drog vi ner till sebbe
där han, olliver, jimmie och stefan var, spelade poker & Super Mario
och hade det allmänt trevligt. Sov hos melinda också :*

Lördag: Åkte hem från Melinda runt 1 tiden, duschade och fixade
iordning mig, åkte och hämtade upp emma vid halv 5 tiden, in till
malmköping hämta min systemkamera av min bror vid brandstationen
och sedan in med bussen till eskilstuna. Mötte upp alla från klubben
som var med och hjälpte till under tävlingen Februaricupen som EA
kickboxning arangerade, bowlade (jag kom sist av alla :c) och käkade
sedan asiatisk buffé på Bamboo City. Så jävla gött! Runt 11 tiden
drog jag, pontus, carsten och micha hem till micha, spelade spel
tog ett par öl och kollade UFC, Hallon kom även över en stund!

Söndag: Åkte hem från eskilstuna 20 över 10 på morgonen och
var hemma runt 11, käkade lite och packade min träningsväska
och for in till eskilstuna vid klockan 1 igen, var dock bara med på
de första övningarna eftersom mitt vänster knä och häger vrist
fuckade ur så höll mittsar resten av de 2 timmarna.. Hanna kom
ner till klubben och kollade på en stund, sedan drog vi upp på stan
och käkade donken, jag köpte nya röda handlindor och så tog vi
en fika och spelade kort med robert och micha på first class!
Åkte hem med 20 över 6 bussen, träffade Nathiz en snabbis sedan
drog jag och emma hem till Jea där hon och även frida befann sig.
Och nu sitter jag här.

Ska alldeles straxt gå och lägga mig, börjar få ont i halsen också,
pallar faktiskt inte bli sjuk igen..
:( På tisdag ska jag även köpa mig
ett par kickshort, svarta & röda (klubbens färger) fiiint! :D Fick även
hem ett par fotskydd i veckan, gillas!


ny lindorna! :d och ja mitt hår ser inte rött ut på bilden, och nej jag
har inget löshår i eftersom jag inte tränar i det.


tralala, en svart/röd eskilstuna kickboxning tröja också!
kommer matcha så fint sen, svart & rött, har ju även svarta boxningshandskar,
och fotskydd / hjälm, dock är benskydden vita... men mitt hår är ju rött! :D


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0