helgen;

min helg kommer se ut ungefär såhär;

Fredag: första skola som vanligt, sedan träning mellan 18:00-20:00
åker antagligen hem efter det. Får se om jag hinner träffa min underbara
vän melissa som är i eskilstuna först!

Lördag
: Ska antagligen in till stan (eskilstuna) och träffa joche en stund,
sedan ska alla som var med och hjälpte till under februaricupen (kickboxning)
nere på klubben för 3 veckor sen samlas utanför bowlingen klockan 18:00
och lira lite bowling, efter det drar vi och käkar på Bamboo City (massa olika
sorters asiatisk mat nomnom!) och efter det åker jag hem eller stannar
kvar med några andra från klubben hemma hos min tränare och kollar på
UFC som sänds live ungefär 03:00. 

Söndag:
Kommer jag antagligen vara hemma och bara chilla, eller kanske
drar in till malmköping och träffar lite people! Fint!
Eller träna mellan 14:30-16:30! Har inte riktigt bestämt mig än!


Kommer bli en bra helg tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0