femtondemarstvåtusenelva'

hallu!

Sitter just nu i skolan, slutade för 45 minuter sedan men jag och
elin valde att stanna kvar en stund och ta en senare buss.

bjuder på en gammal bild på oss från september/oktober 2010!


Gud va vi har bubblat om sommaren, som ni säkert alla har märkt så är
våren här och det verkar som att den är här för att stanna! Man blir så
himla mycket gladare av vädret, eller vad säger ni? :) I sommar ska jag
jobba och tjäna massor med pengar, kommer köpa in massor utav fotoutrustning,
ny kamera, nytt objektiv, reflexskärmar, extern blixt, batterigrepp och självutlösare.
Kommer bli så najs! Längtar även till min födelsedag den 12 juli då jag troligtvis
ska ha en grillfest för mina närmaste vänner, kommer bli fint! Malmamarken
ligger ju i sista helgen i juli månad också, vilket också är fint! Åh, ge mig 
sommar nu!


slänger in några somriga bilder också!

Ikväll sticker jag iväg på träning också, finfint!


Over and out, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0