februaricupen i kickboxning den 26 feb -11

tänkte slänga in några bilder från februaricupen som min klubb Eskilstuna kickboxning
höll den 26 februari, fighters från hela landet var där, det var ca 60 matcher som gick,
och våra två tävlande Martin och Micha från klubben tog silver respektive guld i sina
viktklasser! :)


Såhär såg jag ut, jag var fotograf (fast emma tog typ hälften av bilderna
eftersom jag inte hade sovit på 40 timmar..) och prisutdelare, har nog
aldrig kramat så många haha! Hugs for free typ.. 

Halvrolig bild på Martin (silver) & Micha (guld, min tränare)

Blev inte många bra bilder på själva matcherna pga dålig inställd slutartid 
därför blev bilderna väldigt suddiga + att jag hade mitt macro-objektiv på hm..
väldigt tråkigt faktiskt! :( Men våra fighters gjorde riktigt bra ifrån sig och
det var jämna matcher!

Jag vann även våran interna tävling vi hade nere på klubben att få dit
flest betalande folk i publiken, fick ett presentkort på 600 :- på hälsa & fitness
nere på stan så har införskaffat mig ett par nya benskydd och har 350 :-
kvar som jag tänkte lägga på ett par thaishorts och ett nytt tandskydd!
Inte anabola som jag har drivit om haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0