"en favorit låt"

åh gud, jag kommer aldrig bara kunna välja en! :o slänger in
ett par stycken som är mina favoriter av olika artister :)

Volbeat - Sad Man's Tongue


Volbeat – Being 1 spotifylänk - den fanns dock inte på youtube ;s

Volbeat - The Gardens Tale


Ron Pope - I don't mind if you don't mind


Ron Pope - Perfect for me 


Matisyahu - Time of your song


Rihanna - S&M


Stone Sour - Through Glass


Sådär, har väldigt många men här har ni några! Kan ju slänga in mina playlists från spotify
iofs.. här kommer dom! :)

eh typ lugna <-- lugna låtar
eh typ party <-- party i mina öron
eh typ lol <-- lite halvtöntiga låtar
eh typ lite halv hårt <-- halv hårda låtar, typ rock och sånt!
eh typ chill pill <-- låtar som man kan chilla till
eh typ old school <-- ah old school?
eh typ övrigt <-- blandat skit
eh typ volbeat! <3 <-- endast volbeat, allt som finns på spotify med dom
eh typ ron pope! <-- endast ron pope 

och ja jag är väldigt fyndig med att döpa alla till "eh typ" okay? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0