Hello!

Hallå alla bloggläsare!

Ja som ni kanske såg i det förra inlägget så tycker min kära vän Nathalie
(www.flygandebananer.blogg.se) att jag uppdaterar alldeles för lite! Så 
kan väl vara lite snäll och berätta vad som händer i mitt liv at the moment!

I Tisdags kväll kom en mycket full pojkvän hem till mig, deckade i min
säng och sov i 2 ½ timme tills jag fick liv i honom igen haha! Sov hos mig,
och följde sedan med mig till min skola i Nyköping på onsdagen. Eftersom det
var en såkallad "buffert-dag" då som man fick komma om man ligger efter
i något ämne var vi ca 12 elever av 72 i skolan den dagen haha! Men jag fick
ganska så mycket gjort och får jobba klart resen hemifrån. Vi satt i köket
nästan hela dagen och poppade flera påsar med popcorn (ja sånt får vi faktiskt
göra i våran skola haha!) och drack massa koppar kaffe & choklad eftersom
det var gratis i automaten dagen till ära! Två killar i spelklassen hade kopplat
ihop skolan xbox 360 med projektorn och högtalarna inne i aulan och satt och
spelade Halo reach (stavning?) där haha! Så himla mysigt med en så liten
skola, där man kan hitta på sånt här! Våran lärare var även nere på hemköp och
köpte glass till oss! :D

Vi är endast 72 elever i 4 olika klasser på skolan eftersom
skolan startades upp i höstas när vi började ettan, så vi har 4 olika linjer på
skolan just nu, Meida, Spelutveckling, Journalistik och Musikproduktion. 
Kommer dock ca 80 nya ettor nu till hösten, känns lite konstigt eftersom det
är "våran" skola, men det blir nog fint! Kommer även två nya linjer och 
en ny inriktning inom spelutveckling, och en reklam/teknik linje :) Men det
blir nog bra, det är ju trotsallt vi som sätter traditionen för LBS /Ljud & Bildskolan)
i Nyköping, dom första som tar studenten ;)

Färgade även om mitt hår i Tisdags, så nu är det rött igen! :) Har inte tränat något
denna veckan pga att min pollenallergi har varit så förjävlig :/ 

Stugan i Skåne är också bokad och betald nu, så vi sticker ner en vecka i Juli
mellan 9-16 juli, över min födelsedag den 12 juli, så kommer fylla mina 17 år nere
i skåne! Det är jag, min pojkvän Adam, Hanna och hennes lillebror Simon, Sebastian,
Oskar, Sabina och Linus som kommer åka ner, en vecka med chill, fest, musik, grillning,
solande, bad och musik, kommer bli skitbra tror jag! :)

Jag är även ledig från skolan nu fram tills på tisdag då vi ska ha typ "klassens-dag" 
då vi ska ner till hamnen och äta glass samt kanske ha smålekar och sådant min 
Mediaklass och våra mentorer Emma och Ingrid, kommer bi softa tror jag! :)
Sedan på onsdag den 8;e går vi på sommarlov! Blev framflyttat från den 10:onde
pga att våran rektor skulle göra något, det är skönt! :) Kommer därför vara närvarande
på mina vänner, jea, aylin, emma och bellas skolavslutning den 10;onde. Och den
11;e juni tar min pojkvän studenten så kommer fota lite på den och sedan spendera
resten utav dagen med honom, hans vänner och familj! :)

Jag och Adam firar även 1 månad nu på lördag, då jag även har avslutning med
min klubb Eskilstuna Kickboxning, fint! :)

det var lite om vad som sker och kommer ske i mitt liv den närmaste veckan,
uppdaterar med lite bilder sen eftersom jag var och impulsköpte en extern hårddisk
på 1.5 TB i tisdags, finfint! :D

Puss sålänge! Over and out / Pernilla Carlsson - www.chaosflickan.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0