om..

om jag någon gång i mitt liv efter gymnasiet hade tänkt att plugga vidare inom
media (till fotograf) så ska jag nog plugga i Karlskrona på Blekinge Tekniska Högskola.
I våras var dom och höll ett föredrag i skolan, och det verkade jättebra alltihop, fick
hem en "katalog" med alla program osv man kan läsa och det verkar faktiskt ganska
så lockande. Förra veckan när vi var nere i Blekinge åkte jag och min pojkvän villse
i Karlskrona.. haha ja det är sant.. Och då såg jag skyltar mot en högskola och då
ploppade alla dessa tankar upp igen, så vi åkte dit och tittade. Åh herregud va vackert
det var där, ligger precis intill havet, stora fina byggnader, åh ingen tvekan om att
jag ska plugga där iallafall om jag ska det dvs!





Kommentarer
Postat av: Torbjörn Johansson

Tjena P,

Där har jag varit och föreläst och högskolan ligger verkligen jättefint vid vattnet. Däremot är staden väldigt liten vilket såklart är nackdelen. Men det är bara att KBK! Haha / Tobbe

2011-07-31 @ 23:42:12
URL: http://www.trendspaning,org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0